środa, 7 listopada 2012

Ciężki dzień

Miałam dzisiaj ciężki dzień , dopadł mnie leń , komputer odmawia posłuszeństwa a na to wszystko córka puściła mi piosenkę Dżemy ,zespołu którego nie jestem wielką fanką ,ale tekst jest wzruszający przynajmniej dla mnie polecam i jeśli chcesz wejdź w link http://www.youtube.com/watch?v=kAvOTL_wOJ4 powinna się pojawić .A to słowa są bardzo wymowne
Żyj z całych sił
I uśmiechaj się do ludzi
Bo nie jesteś sam
Śpij, nocą śnij
Niech zły sen Cię nigdy więcej nie obudzi
Teraz śpij

Niech dobry Bóg

Zawsze cię za rękę trzyma
Kiedy ciemny wiatr
Porywa spokój
Siejąc smutek i zwątpienie
Pamiętaj, że

Jak na deszczu łza

Cały ten świat nie znaczy nic a nic...
Chwila, która trwa
Może być najlepszą z Twoich chwil...

Idź własną drogą

Bo w tym cały sens istnienia
Żeby umieć żyć
Bez znieczulenia
Bez niepotrzebnych niespełnienia
Myśli złych

Jak na deszczu łza

Cały ten świat nie znaczy nic a nic...
Chwila, która trwa
Może być najlepszą z Twoich chwil...







Dopiero około południa wzięłam się w garść żeby dokończyć zaległe prace a to efekty

5 komentarzy:

  1. I znów takie prace śliczne! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny bardzo wam ślicznie dziękuję.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie! :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Diano bardzo serdecznie i z całego serduszka dziękuję i zapraszam częściej .

      Usuń