środa, 7 listopada 2012

Pytania Weroniki

Moje odpowiedzi dla Weroniki
1.Ulubiony kolor - zależy od chwili i od tego co akurat robię .
2.Ulubiony film - jest ich całkiem sporo ( Titanic , Zielona mila ,Wichrowe Wzgórze, Przeminęło z wiatrem , Ania z zielonego Wzgórza -powrót do dzieciństwa ), to tak na szybko mogła bym wymieniać i wymieniać .
3.Kiedy mam chwile tylko dla siebie...- hm mam ją tylko wtedy gdy ktoś wpadnie na kawkę ( doba jest krótka a ciągle zajęta )
4.Ulubiona potrawa - sałatka z zielonej sałaty , pomidorów , zielonych ogórków , świeżej papryki  z dużą ilością świeżego koperku  polaną gotowym sosem ziołowym .
5.Jaki prezent sprawił Ci największą radość? - lubię prezenty praktyczne więc chyba wszystko z czego mogłabym stworzyć coś fajnego.
6.Marzy mi się....- swój kącik do pracy.
7.  Mój znak zodiaku to rybka choć pływać nie umiem. 
8. Ulubiona pora roku - tylko latooooooooooo jestem typem ciepłolubnym.ha, ha
9.Jakie strony internetowe lubisz przeglądać ? - lubię serfować po stronach które mnie inspirują nie mam konkretnej , a ostatnio śledzę poczynania mojej córki z harcerstwa ( strona  jej drużyny ) i zdarza się że odwiedzam zawody syna ( zdjęcia z zawodów strzeleckich ).
10. Moje pasje(oprócz rękodzieła:)- kiedyś zatracałam się w książkach teraz niestety brakuje czasu .11.Miejsce, do którego chcesz pojechać, np. na wakacje. - nasze polskie morze i tylko czynnie nie lubię leżeć plackiem chyba , że nogi już odmawiają posłuszeństwa . 


Weroniko mam nadzieję , że odpowiedziałam na wszystkie pytania , gorąco pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz