poniedziałek, 5 listopada 2012

To coś ...

ni koszyk , ni tacka

ni koszyk , ni tacka

ni koszyk , ni tacka

ni koszyk , ni tacka
szyszki  - ozdoba okna
modrzewiowe szyszki

modrzewiowe szyszki

modrzewiowe szyszki
Dziś tak na szybciutko , wyschły moje ni to tacki , ni koszyczki i wreszcie mogłam zrobić zdjęcia oraz chcę wam pokazać szyszki które już też wyschły i według mnie wyglądają fantastycznie , a  przy okazji szyszki powieszone na papierowej taśmie z dodatkiem malutkich szyszek modrzewiowych i wysuszonego mchu mają one już dwa lata .Szyszki można malować na kolorki jakie są nam akurat potrzebne i lakierować wg. uznania .

4 komentarze:

  1. Ta tacka jest rewelacyjna! i zastosowań może mieć wiele:) Świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje się bez bicia pomysł osoby zamawiającej ja tylko wykonałam i nie będę chyba skromna , ale do tej pory prostokątne fory mi jakoś nie wychodziły a to i mnie się podoba . POZDRAWIAM , MIŁEGO DNA .

      Usuń
  2. ni koszyk, ni tacka szalenie efektowna, a szyszki modrzewiowe uwielbiam - wyglądają jak róże...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je też uwielbiam są wdzięcznym materiałem do ozdabiania pozdrawiam i dziękuję za wizytę .

      Usuń