czwartek, 13 grudnia 2012

Jak obiecałam .

Na początek mojego pisania chcę z całego serca podziękować za miłe słowa , ja wreszcie usiadłam do komputera ( jakoś dziwnie ostatnimi dniami kiedy miałam chwilkę wolną zawsze ktoś miał coś pilnego do sprawdzenia ha, ha oczywiście młodzież i ich znajomości ) , no cóż czasami należy ustąpić . Tak jak obiecałam chcę wam dziś pokazać bombeczki które są zrobione na szydełku , troszkę to trwało ale nareszcie już są.

 Te bombeczki mają 15 cm wysokości i są zrobione na szydełku .


17 cm niestety bez stroika bo nie zdążyłam zrobić zdjęcia
A chcę wam jeszcze pokazać metryczkę i mam nadzieję że rodzicom którzy zostali obdarowani są zadowoleni , pozdrawiamy ich bardzo cieplutko i bardzo dziękuję .
haft matematyczny który poleciał do Irlandii


7 komentarzy:

  1. Świetne bombki :) i metryczka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNE ! TROSZKĘ CI ZAZDROSZCZĘ, BO HAFT MATEMATYCZNY TO DLA MNIE SFERA NIEZNANA A WYGLĄDA ŚLICZNIE:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem bombek szydełkowych! Wyszły przepięknie ;) Karteczka z haftem matematycznym - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana,jestem pod ogromnym wrażeniem. Prześliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ślicznie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne:) Niesamowite co można wyczarować na szydełku:)

    OdpowiedzUsuń