niedziela, 9 grudnia 2012

Kolejne sanie .

przód
 Zupełnie zapomniałam o kolejnych saniach który leżały i czekały , aż sobie o nich przypomnę . Są inne niż poprzednie , postanowiłam ulokować worek z pomocnikiem Mikołaja ( w końcu ma ten  święty pełno roboty przed świętami ) . Jestem bardzo ciekawa jak u was jest teraz czy też tak jak ja myślicie już o zakupach świątecznych i porządkach , oraz o ozdobach tylko dla siebie , ja tak i nawet zaczęłam już robić sobie stroiczek ale pochwalę się już skończonym , zdradzę tylko , że to bombka na podstawce z kursiku http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/kurs%20stojak%20do%20kuli . Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego wieczoru.


tył
 



bok

4 komentarze:

  1. Rewelacyjne! Ja to chyba już nie zdążę nic dla siebie zrobić:) A o zakupach i porządkach już coraz intensywniej zaczynam myślę, bo nie lubię zostawiać wszystkiego na ostatnią chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo mówić - cudne!!! u mnie nawał roboty bo wszyscy wszystko chcą na wczoraj, nie wiem czy dam radę coś sobie zdziałać bo czka mnie jeszcze żłobek w kościele :) ale humor mi dopisuje i to najważniejsze:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sanie taki jak i poprzednie:)

    OdpowiedzUsuń