wtorek, 12 lutego 2013

WYRÓŻNIENIE DLA WSZYSTKICH


Od jakiegoś czasu mam kilka postanowień na razie realizuję pierwsze tz. pobudka o godzinie 6 rano i do pracy ( i jakoś mi się udaje ) . Też od dawna nie miałam chwili aby usiąść z poranną kawką do kompa i dziś gdy tylko odprawiłam dzieci do szkoły - poranna kawka i komputer i tu niespodzianka bardzo miła od rana wyróżnienie od Weroniki
za które z całego serca bardzo dziękuję i czystym sumieniem zapraszam do niej ( zdolna dziewczyna ) , bardzo miły początek dnia i proszę każdego kto zajrzy na mojego bloga aby   się poczęstował , na wiele blogów nie trafiam  , wiele blogów odwiedzam przeglądając neta  szukając inspiracji . Chciała bym aby ten banerek trafił na każdą stronkę blogową do ludzi którzy tworzą coś w czym widzą sens , bo chyba dla tego spędzamy czas  przed monitorami . 
W tym miejscu proszę też aby osoby które zawitały u mnie i pozostawiły ślad po sobie w formie gościa nie gniewały się na mnie , ja po prostu ginę w sieci i na niektóre blogi nie mogę znaleźć "dróżki" choć bardzo się starami tak nie wychodzi
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę mołego dnia . 

1 komentarz: