poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nareszcie wiosna

Witam wszystkich moich miłych gości tych nowych i tych starych , tych którzy zaglądają z ciekawości i tych którzy zaglądają szukając inspiracji oraz pragnę podziękować wszystkich ,  którzy zostawiają  miły ślad po sobie w postaci ciepłych słów . Po mimo , że dawno mnie nie było na blogu jestem bardzo mile zaskoczona , że są ludzie chcący pooglądać moje prace , aż się cieplej na serduszku robi .
Nareszcie zawitała wiosna i jak zwykle liczę na więcej wolnego czasu ( ale to tylko moje ciche marzenie ) . Chciałam się pochwalić moimi zaległymi pracami , bo gdy oglądałam ostatnio zdjęcia stwierdziłam ,że troszkę się ich nazbierało . 
Ja w ostatni czasie nadrabiam ogródkowe zaległości i kiedy się obejrzę robi się wieczór i tak dzień za dniem ucieka , a pasje odchodzą na dalszy plan .
 Troszkę lawendowych klimatów.

 Mój pierwszy haft krzyżykowy.To dla mojej najmłodszej pociechy .
 I wreszcie zrobiłam sobie igielnik , który zawsze odchodził na bok , ale już jest i teraz zawsze wiem gdzie upchnęłam szpileczki ha , ha .
 A motylki poleciały na pomoc , polecam wszystkim aby pomagali ludziom w potrzebie , czasami niewielki wkład a naprawdę cieszy , ja poświęciłam jeden dzień na wykonanie ok 170 motylków , troszkę materiału , drucika koralików , ale radość  jaką poniosły ze sobą bezcenna .
 I w końcu orzeł który w końcu otrzymał swoje gniazdo .
 I żeby nie zanudzać taki mały powrót do magii świąt koszyczek zajączek na słodycze .


11 komentarzy:

  1. Przepiękne prace! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudnych rzeczy pokazałaś;)Nie wiem co najładniejsze;)Bardzo podoba mi się igielnik i koszyk zajączkowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, uroczy hafcik :) ale zajączek rozbroił mnie zupełnie- przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie dziękuję za tyle miłych słów pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko takie śliczne,cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...piekne prace...zostane tu na dluzej bo tak tu ladnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne lawendowe koszyczki, ale koszyczek z króliczkiem bije na głowę wszystko, jest boski!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie dziękuję za miłe słowa i oczywiście zapraszam .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Ewelina, zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia Liebster Blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń