sobota, 17 sierpnia 2013

Koniec lenistwa .....

A tak na poważnie to mam w końcu kompa który współpracuje i mam nadzieję ,że tak już zostanie .
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione pod postami i za zwrócenie uwagi na błędy zawsze mówię , że jestem tylko człowiekiem i też się mylę . Dzisiaj wstawię kilka zdjęć moich prac bo tak naprawdę to nie leniuchowałam aż tak bardzo . Bardzo serdecznie witam nowych gości .


 PODZIĘKOWANIA DLA GOŚCI WESELNYCH

 NOWE KOSZYCZKI




 Próbowałam też z bransoletkami .


 Powstały też kołyski z podpowiedziami od http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/kurs-ko%C5%82yska porady Ani bezcenne za co ja z całego serca dziękuję Aniu .
 A to paputki które wykonałam do kołysek są troszkę mniejsze od pudełka zapałek .
I kolejna perełeczka po obejrzeniu tegu kursiku http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/kurs-skrzynka%20na%20telegramy postanowiłam i ja włożyć moje telegramy ślubne w coś fajnego i tak właśnie powstała skrzyneczka na pamiątki , do tej pory były schowane gdzieś głęboko w szafce w jakimś kartonie. Aniu i znowu podziękowania dla Ciebie . Pozdrawiam serdecznie . 

6 komentarzy:

  1. Piękne, różnorodne prace , super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Bardzo podoba mi się ta ostatnia skrzyneczka, świetny pomysł, i kołyski absolutnie urocze i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękne wszystkie prace i tak różnorodne! Rewelacyjne bransoletki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za komentarze pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy robisz Ewelinko prześlij mi prosze wzór na jajka z wzorem ananaska pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń